Polemic - Škandál



:: Polemic - Škandál lyrics ::

[Ref]
Vo vzduchu ŠKANDÁL visí
Každý novinár zbystrí
To bude randál myslím
a nie som sám
Vo vzduchu ŠKANDÁL smrdí
nemám v tom prsty tvrdím
To bude randál myslím
a nie som sám

Od jamajskej vlády
Prišla diplomatickou poštou
Kárajúca nóta
Ohrozujúca export

Na najvyšších miestach
V rade bezpečnostnej v OSN
Takisto aj v médiach
Všade sú správy o SKAGATE

Dear delegates of UN - Respect to everybody
A fi mi Jamaica under da leadership of economy
Must save the cultural heritage of music - Irie
Da people a fi mi land are so fussing
Mi gotta info bout export of ska from European country
A fi mi eyes no wanna see this reality
Is not like poor man ,, gi mi a smallers no bass,, talking
No agreement given by Jamaicans - it is a robbery

V skratke – podávame protest
Že ktosi zo stredu starej Európy
Exportuje skajazz
Nerešpektujúc vývozné kvóty

Popular posts from this blog

Gerhana SKA Cinta - Mimpi [Live]